torsdag 3 januari 2013

Fitness tävling

Oj nu vart det länge sen igen, inte haft någon inspiration om vad jag skall skriva om. Men nu har jag massor i 10veckor. Det är nämligen så att jag, min sambo, min bror och hans sambo har en tävling tills den 11 mars. Vi har nu vägt in oss, skrivit upp fett procent och muskel procenten (vi har även vågar som visar fett och muskler). Vi har även mätt nästan hela kroppen så som, vader, lår, midja, armar, bröst och rumpan. Sen de mest självklara som jag tycker man ska göra är att ta kort, och det har vi ju också gjort. Domarna i denna tävling är mina föräldrar. Det hela går ut på att alla vill få mer deffade kroppar så den som gjort mest förändring vinner. Men vad vinner man? J0 man får ca 500kr att handla i på skidshoppen i vemdalen och förloraren måste tyvärr bjuda laget runt på en afterski dryck".

Så nu skall jag försöka vara flitig med att uppdatera er på ur det går för mig. Just idag har jag sån träningsvärk i magen så jag vill helst ligga stilla. Men så blir det inte för i eftermiddag blir det en pw och ikväll body balance. Ska försöka posta hur jag ska träna varje vecka så håll utkik, och häng med på en jobbig men kul föränding!

J.Le

Ps, idag ringer min reumatolog och jag kommer få svar på vad som e fel på mina leder, nervöst... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar