onsdag 9 januari 2013

Joggingtur i regnet

Har precis tatt en paus från mitt hemtenta skrivandet. Pausen var på 4km och tog mig 30minuter. JAg tog mig alltså en lagom lång härlig joggingtur. Jag började med att gå tre lycktstolpar och springa en som en uppvärmning. Men efter en stund kände jag att jag orkade mer så då gick jag tre lycktstolpar och sprang så lång jag orkade. Jag kände verkligen att konditionen har förbättrats bara sen i söndags. Jag tror jag gillar denna träningsveckan väldigt mycket just nu, eftersom att allt går åt rätt håll! Den sista biten jag sprang skulle jag gissa på var ca 2km detta sprang jag utan paus och kom ända hem de två sist km. Längtar så tills jag orkar springa hela 4km utan att behöva gå en enda sträcka. Det får nog bli ytterligare ett mål i min träning.

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar