lördag 5 januari 2013

Morgon pw - Morgon mys


Idag ringde väckarklockan 7.45 då var det bara att pallra sig upp och ta på sig träningskläderna, och ta sig ut för en morgon pw. Det var nästan lite jobbigt att gå idag, var jätte hungrig hela vägen men det var bara att kämpa på. Man får ha känslan när man kommer hem i tankarna de dagar det är lite jobbigt att träna. Jag lyckades i alla fall få två lite fräcka kort på vägen, det är dom ni ser ovanför. Jag gissar på att ni tänker att jag inte kunde gått så snabbt om jag hann ta kort samtidigt, men de få pauserna vi tog jag och min sambo var välbehövliga för att orka vidare. Turen var på ca 4,5km (inte jätte långt men lagom innan frukost), sen tog vi oss ett stopp på spara innan hemgång för att köpa nybakt bröd. För vad är en lördag utan nybakt bröd till frukost?

I eftermiddag blir det ett pass på gymmet, idag ska bröst och axlar få sig en omgång. Får se om jag lyckas med något pb idag. Jag uppdaterar ikväll om hur passet gick, så håll tummarna!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar