fredag 25 januari 2013

Ny diet

i onsdags började jag en ny diet som skall hållas tills den 10mars, detta för att lyckas gå ner några extra kilon bara i fett så att musklerna kommer fram mer. Jag tänker inte skriva exakt hur dieten är just eftersom att den är utformad för "friska tjejer som väger x antal kilon". Men jag har begränsad mat att äta så min första tanke va "fy faaan vad tråkig mat jag kommer att äta". Men ser maten på bilden tråkig ut? Nää, jag tycker inte heller det. Det gäller bara att ha lite fantasi med de få råvarorna man har.

De råvaror jag får lov att äta till lunch och middag är potatis, ris eller pasta,  nötkött, fågel eller fisk, salsa och en stor sallad (mycket grönsaker). Låter tråkigt, men än så länge har jag lyckats göra ganska god mat, idag blev det en kycklingwook som ni ser på bilden ovan.

Under dieten har jag sagt att jag får ha en "fuskfrukost" i veckan och en "fusklunch" ELLER en "fuskmiddag" i veckan. Imorgon kör vi allt på en gång, "Fuskfrukost" och "Fuskmiddag". Ska försöka uppdatera oftare.

 GLÖM INTE ATT FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM @ mot_toppformen

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar