torsdag 17 januari 2013

Pw innan frukost?

Idag blev det upp kl 8.00 gå på toan och hämta mig en kyld celsius för att sedan krypa ner i sängen och dricka upp den. Idag va de lite extra skönt i sängen så började inte ta på mig fören 20 över 8 så fick bli extra snabb pw och en lite lite kortare runda, dock tror jag inte den blev så himla mycket kortare, men men. Svettig blev jag i alla fall och hungrig!

Jag antar att många funderar på hur jag får tiden att gå upp på morgonen och ta en pw, gissa vad? Jag tar mig tiden att gå upp 1timma tidigare och gå och lägga mig en timma tidigare på kvällen. På så vis blir mina sömntimmar inte påverkade. Sen har jag egna studier hemma idag så då gäller det att ha lite disciplin så man inte ligger och sover hela dagen. Jag brukar även föröska ha celsius hemma så jag vet att jag ska upp på morgonen och ta en pw. På så vis vet jag att de finns en god dryck i kylen som jag endast får dricka om jag går ut och går sen. Men börjar jag skolan 9.15 så måste jag och min kusin åka hemmifån runt 8.15 och då brukar jag vilja ligga kvar och sova och inte gå upp kl 6 för att ta en pw, för kl 6 vill jag käka frukost. Det gäller bara att ta sig tiden och vara disciplinerad, och som alltid planera träningen då blir det lättare!

Frukosten blev den smma gamla vanlliga när jag kom hem, en kopp grönt te, ett stort glas vatten, 2 omega3 tabletter (hjälper till med förbräningen), en smothie med hallon och cacao smak (recept hittar ni här), en hembakt grov macka med smör, kalkon keso och svartpeppar. Tror inget slår denna frukosten!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar