söndag 6 januari 2013

Träningsschema v.2

Just nu sitter jag och njuter av min helt vanliga men fruktansvärt goda frukost. Blev lite välförtjänt sovmorgon idag. Idag blir det en pw, body balance och massa plugg... Senare idag skall jag lägga upp min egna tacokryddning på köttfärsen. Har upptäckt att tacokryddan man köper innehåller 50% socker. Så idag skall jag experimentera fram en egen tacokryddning. Håll utkik!

För några dagar sen sa jag att jag skulle försöka lägga upp träningsschema för varje vecka. Så jag satte mig igår kväll och skrev ner ett. så här kommer det!

Måndag:
Pw (cardio)
Tisdaga:
Ben på gymmet & Zumba
Onsdag:
Pw & Mage, rygg på gymmet
Torsdag:
Pw & Body Balance
Fredag:
Pw & bröst, axlar på gymmet
Lördag:
Pw och ben på gymmet
Söndag:
Pw & Body Balance

J.Le




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar