måndag 6 maj 2013

Älskade morgon kaffe

Jag tror jag blivit en riktig kaffekärring... Helt seriöst så får jag nästan migrän när min kropp inte får kaffe! Usch de är verkligen inte kul, men det är däremot gott.

Idag är första dagen jag skall ge mig på periodisk fasta. Detta betyder att jag bara kommer att äta mellan 12-20 på dagen och fasta de resterande 16 timmarna. Under fastningstiden får man som tur e dricka kaffe. Jag får även självklart dricka vatten, the och alla andra drycker som är kalori fria. Jaja, nog snackat om detta om och när jag tränar när jag fastar beskriver jag hur det går till då. Om nu ingen vill veta de nu?

Så här såg min frukost ut idag, massa vatten, en kopp kaffe och lite omega 3.
När jag inte äter frukost på morgonen hinner jag med en mass annat istället, som tex förbereda taco pajjen vi skall äta ikväll, recept kommer ikväll.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar