fredag 3 maj 2013

Inför sista seminariet

Godmorgon! Idag har jag mitt sista seminarie för denna kursen, sen säger vi hejdå till denna litracitet kurs med att äta grillat ikväll med tjejorna. Men först idag blev det en stor frukost för att hålla energin uppe hela förmiddagen. Idag blev det havregrynsgröt med kanel, ½banan och ½ äpple. Till detta ett stort glas vatten och lite omega 3. Innan jag drar till tjejorna ikväll ska jag även hinna med att träna lite mage och rygg också. Känns alltid lika bra att träna på en fredag, varför vet jag egentligen inte. Kanske därför att man i vanliga fall inte tränade på fredagar för. Inte jag i alla fall..

Nej, nu ska jag fixa till mig så jag är helt redo för skolan, ha en bra dag så återkommer jag med rygg och mage passet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar