söndag 5 maj 2013

Nya muskler

Det har vart en fullsmockad helg, igår var vi hos min sambos mamma hela dagen. Vi hjälpte henne med att lägga in golv och på kvällen blev de grillat. Idag va de jobb som kallade mellan 7-16, jag upptäckte då att mina lårmuskler inte är helt okej än. Känns som jag har en sträckning eller något?? Så istället för intervallpasset blev det ett rpm pass på gymmet direkt efter jobbet. Det var nog ett av de bästa besluten jag gjort, att bara dra direkt från jobbet till gymmet. Annars hinner man hem och slappna av och då kommer inte rumpan upp ur soffan, så är det bara.

När jag duschade efter passet hittade jag en "ny" muskel på mina vader. Med det menar jag alltså har fått en muskel på mina vader mer synlig än innan. Det gillar vi!! Lägger upp två bilder från idag som förhoppningsvis kan ge er lite motivation till att fortsätta eller börja med träning!

Min celsius fick intas påväg till gymmet för att hinna få ner den innan passet
Middagen idag bestod av, lax och sparris som jag lagt i ett foliepaket och in i ugnen. Sen fock vi med oss färdigkokt bullgur hem igår så wookade den tillsammans med lite fysta grönsaker. Snabbt och enkelt att göra iordning när man kommer hem från träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar