onsdag 1 maj 2013

Nytt kost och tränings upplägg

Haft mycket i skolan den senaste tid så har helt enkelt inte haft tid att blogga. Förra veckan började jag i alla fall med ett nytt kost och träningsupplägg. Kosten har blivit mycket mer clean väldigt mycket råris och kyckling eller lax med grönsaker. Låter tråkigt men jag har faktiskt lärt mig att tycka om tort ris, haha! HAr även äntligen lärt mig att få ner havregrynsgröt utan att få kväljningar, HURRA! Dock har jag även valt att bara ha unna dag var 14'e dag. Men jag har en egen liten utmaning nu inför maj, skall vara helt socker fri i maj. Vi får se om jag lyckas.

Mitt nya träningsupplägg är tre cardiopass i veckan och tre pass på gymmet. I måndags var jag på gymmet och körde mage och rygg, strävar efter att lyckas med att göra chins men de kommer väll, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. På bilden under så ser ni hur denna veckans träning är upplagd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar