tisdag 14 maj 2013

2.8km

ojojoj, idag fick jag inte ner min första måltid förens klockan 14.30! Det som var konstigt var att jag inte kände mig hungrig, men anledningen till att det tog så lång tid var för att jag var på en ny arbetsplats och fick inte tid att äta förens 14.30. Jag var förberedd på att sluta kl 18 så jag hade planerat en vilodag idag, men slutade redan kl 16. Så jag gick hem och pusta i soffan i 15 min sen tog jag mig en jogging tur i solen. Dock blev det bara en joggingtur på 2.8km men detta endast för att kolla hur långt jag orkade jogga. Eftersom att min mamma vart så duktig och anmält henne och mig till "uddevalla loppet" som går nästa vecka och är 4.5km, och jag som ALDRIG orkat jogga så långt!! Så kände att jag var tvungen att kolla om jag klarade den lilla sträckan på 2.8km, och det gjorde jag. Jag kände till och med att jag allt kunde sprungit lite längre ändå. Så ska testa mig på en längre sträcka på fredag tänkte jag så jag orkar runt nästa vecka.

Efter min korta joggingtur wookade jag ihop lite kyckling och frysta grönsaker och kokade lite bullgur, sen satte jag och min sambo oss på balkongen och käka i solen. Perfekt avslut!

 En lite trött Johanna efter en kort joggingtur


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar