onsdag 21 augusti 2013

Upp och ner, Ner och upp

Har haft riktigt fullt upp idag, det tog två timmar hos frisören men det var värt det. Jag älskar att få sitta och bli omhändertagen en stund, få sitta i en massagestol medans färgen sköljs ut osv. När jag var klar i frisörstolen sprang dagen iväg. Klockan var kvart i sex när jag var hemma igen, så inget gym idag inte då jag lovade min bror att hjälpa honom med lite skolgrejer. Men imorgon skall jag köra all in på gymmet. Har en fundering på att gå upp med min sambo imorgon och va på gymmet kl 5 för att köra lite kondition på crosstrainern, får se om jag lyckas med det...

 Resultatet efter två timmar i frisörstolen
Blev tacos till middag idag här hittar ni receptet på min egna tacokrydda utan socker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar